Week 4 in Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Melda Ozmen - WaarBenJij.nu Week 4 in Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Melda Ozmen - WaarBenJij.nu

Week 4 in Kaapstad

Blijf op de hoogte en volg Melda

01 December 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Nou de afgelopen twee weken heb ik geen reisverslag meer getypt vanwege alle 'drukte'. In de afgelopen twee weken heb ik toch wel het een en ander meegemaakt. Van gekke avonden tot aan het hard werken. Zo hebben Paulien en ik eindelijke onze workshops over 'self-esteem' gegeven op 2 basisscholen. Het was echt super leuk, maar ook wel moeilijk om aandacht van de kinderen erbij te houden. We hebben het een en ander over emoties verteld en hoe je hiermee om moet gaan. Het was gelukkig wel goed gegaan. De kinderen waren natuurlijk weer helemaal enthousiast om ons te zien en wilden niet stoppen met knuffelen. Super lief, maar werd er weer is emotioneel van. Toen ik aan de kinderen vroeg waar zij blij van werden kreeg ik vooral te horen: 'when I get presents, when my mom plays with me' and so on... Maar 1 meisje zei weer totaal wat anders, namelijk: 'when I can take a shower'. Toen bedacht ik me weer, O ja ik ben in Afrika. Soms vergeet ik dat ook wel eens.
Naast de serieuze stuff hebben we ook heel veel leuke dingen gedaan, en ook weer is een aantal dingen kunnen afstrepen van de bucketlist. Vandaag zonsondergang bekeken mét sushi op Signal Hill, wauw! Dit is zeker een must-do. Voor derest ook naar verschillende strandjes geweest en een super leuk strandje gevonden! Het is volgens mij maar 10 meter breed en zaten maar 2 mensen ofzo iets, heerlijk dus! Ik ga niet zeggen hoe het heet, want wil dat het onbekend blijft hihi.
Ook zijn er aantal dingen veranderd, zo zijn we namelijk verhuist naar een ander huis waar we leven met 2 colombiaanse meiden, een franse jongen en een duits meisje. Lekker internationaal dus, nog meer Engels praten. Hiernaast hebben we ook geruild van auto.
Zo zijn er nog 10 andere leuke dingen die ik heb gedaan, maar op dit kom ik er even niet op. The Old Biscuit Mill in Woodstock is ook super leuk. Echt zoooo veel lekker eten! Ik wist op een gegeven moment niet meer waar ik uit moest kiezen. Iedereen was daar volgens mij ontzettend brak en waren veel hipsters. Wat kan ik voorderest nog meer vertellen over Kaapstad.. ja heel veel eigelijk. Het is 1 woord echt prachtig. Ik ben er nu al een maand en ben nog steeds iedere dag verrast van wat ik zie. Ik kan wel zeggen dat ik de Hollandse mentaliteit totaal niet mis. 1 avondje hebben we wat gedronken met Nederlanders en miste binnen een uurtje alweer de Zuid-Afrikanen. Binnen een uur waren we er toen ook weg. Nou volgende keer weer een kort verslag! kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 December 2014

Fijne feestdagen!

01 December 2014

Week 4 in Kaapstad

14 November 2014

Week 2 in Cape Town

11 November 2014

Week 1 in Kaapstad
Melda

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2143

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: